Trading.png Greenhouses.png 1574_uitsnede.png

Nieuwsbericht Glasimport Trading en Trösch AG Fireswiss. - 10-09-2014

Exclusieve samenwerking tussen Glasimport Trading BV en Trösch AG Fireswiss.

Glasimport Trading BV heeft vanaf heden Fireswiss Cool 30-7 2B2 (EW30) op voorraad staan in Kwintsheul. Vanuit het magazijn in Kwintsheul is het leverbaar in de standaard afmeting 2125 x 3100 mm of op maat gesneden.

Fireswiss Cool 30-7 2B2 (EW30) is het ideale snijdbare brandwerende product voor binnen toepassingen en in isolatieglas ook voor exterieure toepassingen. Door zijn gunstige testafmetingen, uitstekende optische kwaliteit en korte levertijden kan worden voldaan aan een specifieke behoefte in de huidige markt van brandwerend glas. Ook voor EW60, EI30 en EI60 heeft Glasimport Trading goede levermogelijkheden.

Glasimport Trading en Trösch AG Fireswiss zijn een exclusieve samenwerking aangegaan om beter te kunnen voldoen aan deze vraag in de Nederlandse markt.
Voor meer informatie over Fireswiss Cool en Fireswiss Foam kunt u contact opnemen met onze verkoop afdeling op telefoonnummer: 085-7602300.